
Szerény javaslat
Szerény javaslat
Fáradjon be a vizsgálóba!
több
Szerény javaslat
Fáradjon be a vizsgálóba!
több
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2025. március 30. vasárnap, 19:30
Közélet és közérzet egymásra hatását, a politika hormonális hatásait vizsgálja Juhász Kata legújabb élőzenés előadásában, mely a kortárstánc és a stand-up elemeit vegyíti.
Bemutató a Lóvasút Kulturális és Rendezvényközpontban, március 30-án este 7:30-kor.
Juhász Kata olyan művész -táncos, előadóművész, koreográfus- aki önálló társulatot vezet és előadásaival rendszerint aktualitással bíró társadalmi kérdésekre reflektál. Nem kizárólag a művészet eszközeit alkalmazza a problémák diagnosztizálásában, gyakorló háziorvosként életvitelszerűen kezeli is őket.
Az Aulea Alapítvány Szerény javaslat címen mutatja be Juhász Kata szöveges táncelőadásainak következő darabját.
A közéleti kérdésekkel foglalkozó trilógia 3. darabja, amelynek előképe, egy 20 perces szkeccs, amely azonos címmel a Covid járvány alatt készült, így a közönséghez élőben csak jelentős késéssel jutott el, mégis komoly tetszést arat a mai napig, ha színpadra kerül.
Juhász Kata bemutatásra váró szólója egy szatirikus hangvételű kiáltvány. Kiindulópontja az évente megjelenő world happiness report, melynek ismertetése után a hazai egészségügyet belülről ismerő előadóművész egy határozott javaslattal áll elő a regionális összehasonlításban nem túl vidám hazai közhangulat javítására…
A pandémiában edződött doktornő színpadi alteregója most élő zenei kísérettel tovább vizsgálja, hogy a politika által a világjárvány óta bevezetett jogi, pénzügyi és retorikai eszközök milyen hatással vannak a neurohormon-háztartásunkra.
Alkotótársa komponistaként, az előadásban élőben csellón játszó Kertész Endre, aki több kortárs zenei formáció tagja és alapítója (More von dir, ¡Nosnach, A Gecó és a Fa, Tücsök és a hangja, Sickratman Intim Kártett, Zóra Band, Soharóza kórus)
A most színpadra kerülő egész estés előadás -aktualitását, naprakészségét tekintve- szoros kapcsolatot tart a közéleti kérdésekkel foglalkozó, zenés kabaré műfajával, ugyanakkor pedig színházi kísérlet is a verbális közbeszédet retorziókkal sújtó, a függetlenséget elsöpörni törekvő kultúrpolitika szélárnyékában. Kortárs kísérlet a színpadi tánc elmozdítására a komoly társadalmi problémákat felvető, intellektuális stand-up comedy irányába, hogy akár a mozdulatok nyelvén kimondja a -józan megfontolások mentén- kimondhatatlant.
Előadók: Juhász Kata, Kertész Endre
Koreográfus: Juhász Kata
Zene: Kertész Endre
Librettó, koncepció: Lóky Tamás
Ifj. Johann Strauss egyik legnépszerűbb műve, A cigánybáró a Jókai200 emlékév keretében kerül színpadra a Budapesti Operettszínházban. A darab 1885-ben, a Theater an der Wienben aratott először sikert, amikor a zeneszerző Ignaz Schnitzer librettójára komponálta meg nagyszabású operettjét Jókai Mór Szaffi című elbeszélése nyomán.
Csukás István, újra az Újszínház színpadán. Ezúttal, talán a legnépszerűbb meséjének színpadi adaptációját mutatjuk be, kicsik és nagyok örömére.
1940-ben a budapesti Operettszínházban bemutatóra készülődtek. Eisemann Mihály legújabb művét vitték színre, főszerepben Kiss Manyival. Az előadás elkezdődött és egyszer csak Kiss Manyi hangja töltötte be a teret: „Jaj de jó a habos sütemény…” Ugye, hogy ismerős?
„Egy koncert számomra olyan találkozás, amikor egymásból merítünk erőt: én a közönségből, a közönség pedig a zenéből.”
Minden normális, modern férfinak három menyasszony az ideális, csak légiutas-kísérők legyenek, és menetrend szerint elkerüljék egymást.