Odze György-Volt egyszer egy Malév
-A Malév, mint „brand” – nem is a történelem, hanem a kérdés, hogy mitől lett a Malév a szocialista világ legszínvonalasabb (szakemberek által is elismert) légiközlekedési vállalata?
több
-A Malév, mint „brand” – nem is a történelem, hanem a kérdés, hogy mitől lett a Malév a szocialista világ legszínvonalasabb (szakemberek által is elismert) légiközlekedési vállalata?
több
-A „borzalmas” hetvenes évek, a sorozatos balesetek. Véletlenek vagy törvényszerűség? A városnevek: Koppenhága, Kijev, Beirút, Budapest, Bukarest. A Malév elveszítette flottája negyven százalékát, összehasonlítva azt jelenti, mintha az Air France ötven gépét érte volna szerencsétlenség. Személyes élményeim, a repülőtéren töltött évek. 1975, az igazi dráma, a bejrúti tragédia. A világ egyetlen olyan légiszerencsétlensége, amit nem követett hivatalos vizsgálat. Mi volt a háttérben? Negyven év nyomozásának története.
-A „összeomlás” – Politikai rövidlátás, szakmai hibák, vagy a hagyományos polgári repülés megváltozása? Ehhez is egy személyes elem: Pekingben tanúja voltam a kudarcba fulladt Hainan Airlines-Malév együttműködési tárgyalásoknak. Talán ez lett volna a mentőöv?
Az előadóról néhány szóban:
Odze György-Író, műfordító
1983 és 1988 között a Delhi Magyar Kulturális Intézet igazgatóhelyettese, majd a Magyar Tudományos Akadémia sajtófőnöke. 1994 és 1999 között a londoni nagykövetség sajtótanácsosa, később Pekingben a külképviselet vezető diplomatája.
Újságírást és kommunikációt tanított a Szegedi Tudományegyetemen. 2005 és 2007 között külügyi szóvivő, kommunikációs vezető. Számos könyve, műfordítása és újságcikke jelent meg.
Ajándékkészítő műhelyeinkben bárki elkészítheti személyes karácsonyi ajándékát. Az elkészített mécsestartó gyúlékony, csak led izzóval használható!
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!